Vet inte vad som är fel.

Jag känner mig så otroligt blödig över hela situationen igen. 

Jag sitter här, vill utvecka mitt liv men det går inte och allt sitter i ett förbannat jävla jobb. *arg* Jag har inget jobb, eller jo. Det enda jobb jag verkar ha är hushållerska utan lön. Är det så det ska vara resten av livet? Helt ok om jag får lön för det men inte som det är nu.
Jag står på ett ställe och stampar medans allt runt mig stampar i takt med mig. Kan inget fela, cheka eller hända? 

Sitter och funderar på om man ska sätta sig i skolbänken igen och läsa men vad? Kollar på utbildningar på MirOi men hittar inget. Har funderat på lastbils chaffis men vad får man för liv då? Helt OK om man kör åt byggnadsbranchen. Då får man väl ganska vettiga arbetstider. Jag vill inte hamna i den situation jag och Roger hade när vi började vårt förhållande. Han jobbar kvällar, helger osv. Börjar jag i godstransporten så blir det kvällar, nätter, långa dagar osv. Inget att bygga en familj på tycker jag som det är nu. 

VAD SKA JAG GÖRA FÖR ATT FÅ SAKER ATT HÄNDA?!?! Förlåt men jag känner mig desperat just nu.
Ska jag sitta här hemma, jobba när dom ringer in mig i tron på att jag någon vacker dag kommer få en liten tjänst på Telia? Eller ska man plugga till något som man inte vet vad det är för man har inte ett minimun intresse för det man läser. Men man gör det för att man måste.
Vill bara lägga mig ner och inte vakna på länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback