Ja, jag vet

Jag vet att det är länge sen nu sedan ja skrev. Men ibland värdesätter jag tiden till annat. 

Saker som hänt, ja det är många. 

Jag har fått börja på Telia igen. Känns mycket skönt må jag säga. Har pratat och har hela tiden haft konversationer med Anders så vi ser hur allt går efter tiden. Det känns bra. 
Jag känner av mina begränsningar. När det inte känns bra osv. och då tillåter jag mig själv att sätta stop. Det känns bra. Men ändå kan ja inte sluta må dåligt över att jag vill ha ett heltids jobb. Så man kan börja leva sitt liv som man vill *gråter över situationen* 

Vi har fått hem Lina nu. Hon står i Högland mellan två bilder av mig och Jenny. Nu har mamma alla hennes barn på samma ställa. Ska skriva ut en bild på Lina också så hon har en bild och askan. Kan fortfarande inte förstå att hon sover nu. Det var så overkligt att bära henne i den där lilla asken. Det går inte, det är ju min katt...älskad och saknad.
Ja anars? 
Den 27:e (på min födelsedag) ska jag åka och ställa Orka och se om min utbildning gett något. Ska bli roligt och jag ser redan nu förbättringar.
Sedan så är det som det är. Livet går medans det känns som att för mycket står still. Vill att något ska hända...vet bara inte vad. *funderar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback