Mycket har hänt sen sist :D

Ja hej igen. Nu kan ja säga att det har hänt saker. Jag har fått ett jobb!!! Ett heltids jobb som säljare på ett företag som heter Emfas. Det är ett B2B företag som jobbar med företag som har företag till kunder. Jobbar mot Eniro och deras hemsida. Från och med nu så har vi bytt namn till Eniro Pro. Roligt jobb dör jag kommer utvecklas till en bättre säljare. 
Jag har redan kommit igång med säljandet.
Sedan så rullar allt på som vanligt.
Orka har fyllt år.
Jag har fyllt år
Jag läser för ungarna varje kväll
Jag och Uki fick åka till Storlien för att hjälpa Alf hem. Han åkte upp med sommardäck i slutet av September och sen blev han fast i 2 dm snö. Så vi fick åka upp med vinterdäcken och hjälpa honom hem.
Alf har alltid tungan rätt i mun när han gör saker...
Jag, Roger och Orka har varit på vår första utlands resa. Vi lämnade tom EU och Alf fick äran att följa med oss
Å dom här ögonen. Förstår ni hur otroligt vacker dom är *mmm*

Sedan har vi bara haft det mys med familjen
VAD JAG ÄLSKAR MITT LIV MED DESSA MÄNNISKOR RUNT MIG

Kommentarer
Postat av: Camilla

älskar älskar älskar dig och blir så varm o glad när jag läser hur ditt liv börjar arta sig.

Vet att jag missade din födelsedag:(.

Du är hemskt välkommen ner o fira mig den veckan efter ja fyller. Den fjortonde ska vi ha lite mys här;). Då kan vi ju fira dig med. För visst kommer du.- det e ju så nära<3

kram

Postat av: Åsa, HUNDraelvan

Härligt att bitarna faller på plats! Njut!

2009-11-03 @ 17:55:09
URL: http://egetbevag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback