En härlig helg

Jag tänker bara prata om MIN söndag. Fast de var ju inte riktigt min söndag, den var ju förra helgen. Men min födelsedag blev framflyttad för jag ville fira min födelsedag med ungarna.
Vaknade på morgonen och det blev film i sängen med hela familjen. Inkl hunden så klart!!! Sedan frukost framför tvn med en massa mys och fick då presenterna av familjen. En massa välbehövliga kläder, inträde till relaxen på badhuset, en kärleksbok och en super söt nalle samt en massage kula till min rygg. Sedan var det te å fixa tårta till gästerna som skulle komma efter 13. Å där stog dom alla strax efter 13. Ett gäng jag älskar och uppskattar högt, synd att Nea inte var med. Fick fina rosor och choklad av Micke och Sandra. Ett fint halsband av Nea, Ola, Jenny och David samt penslar till mina byggen av Zedda och Jenny. Tack alla för att ni kom *älskar*

Sedan for dom vid 15 och vid 16 kom nästa gäng. Först in genom dörren var Jenny, Jens och kusin Elin. Av Elin fick jag en mössa samt ett välbehövligt schampo till min förbannade hårbotten som inte är så frisk. En PEZ *mmm* av Jens samt kläder av Jenny och Jens. Sedan kom Mormor och min morbror Agge. Av mormor mormor fick jag en bordsblomma och kläder och av Agge fick jag ett presentkort hos min frisör och en bio check. Sedan kom svärmor Maude, mamma och pappa. Av Maude fick jag en efterlängtad perkulator och av mamma och pappa en massa kläder.
En dag med massor av folk som jag älskar. Fullt ös hela dagen och de gillar jag. Tårta i massor och god middag till kvällen. Tack alla för att ni kom!!!
Idag ska jag bara ta det lugnt. Ska in till stan och gå med Taxen i högland tänkte jag. Sedan blir det lugn och fin med verum hälsofel.
Har lämnat bråkbarnen idag på skolan så det bli en lugn vecka. Guses vad dom har börjat bråka nu för tiden. *oj oj* Vad gör man åt dom?
Ha de bra så länge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback