Gråten i halsen och ett leende på läpparna

Ja mitt i allt så gråter jag konstant. Uki åkte igår till Australien för att vara borta med sin mor i 3 ½ veckor. Snacka om att han var saknad redan innan han åkte. Gu vad det har gått tårar i helgen. Och på söndag kväll, natt. Att inte få känna denna kropp vid min sida varje kväll när jag ska lägga mig. Ni förstår inte vad det gör ont. MEN mitt i allt så åker han bara bort ett tag. Han har inte försvunnit ur mitt liv, snarare tvärt om. För varje dag som går så kommer vi varandra närmare, närmare än jag anat att man kunde komma en människa. Å vad jag älskar honom.
Men sedan till mitt smajl på mina läppar. Förstår gång för gång att det finns trogna läsare på min sida och det blir jag glad över. Och det roliga är att det är människor som jag tänker på ofta.
Milla - Saknar dig, de vet du. Blir lika glad varje gång jag ser en ny bild på dig, voffarna eller tissarna både på din blogg eller på FB. Saker och ting har börjat lösa sig för mig nu och jag kan för första gången i mitt liv rikta in mig på saker jag vill göra (ÅKA NER TILL DIG!!!) för nu har jag en inkomst som håller sig mer än en månad. Blir varm i kroppen när jag ser hur fint du har fått det i nya lyyan. Älskar dig och DU är en unik människa i mitt liv som jag värdesätter!
Åsa - Taxen var tyvärr inte grön dagen i äran men hon var så otroligt glad. Tänkte på dig och Gerad när jag stog i ringen. *De här skulle dom sett = )  ) Är så stolt över oss och vi hade inte kommit så långt om inte DU funnits *sant sant* Du är den som släpat mig till dig och fått mig att utvecklas. Tack vännen!!!
Vivi - Mitt bollplank som ställer upp när jag behöver det. Tack!!! Blir glad över att de uppdateringarna på din hemsida och se hundarnas utveckling. Du är också en av dom få som hjälper mig i utvecklingen till en bättre ledare och du gör ett otroligt bra jobb. Det är kanske för att vi kommer så himla bra överens  = )  Jag tror det. Bättre andra hälft finns inte än du! (och Roger så klart då  ; )  )
Till andra som finns där ni vet att påverkar mig på olika sätt och på bra sätt. Tack för att ni alla finns, även dagar när jag har det svårt.
GU VAD JAG ÄLSKAR LIVET!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback