Tack Vivi för att du tror på mig

Ja hej å hå va de kommer bli en intresant vecka. 

Vivi ringde idag och frågade mig om en tjänst. Hon har en hundköpare, som hon tycker, inte tar hand om hunden på ett sådant sätt som hon önskar av sin valpköpare. Saken är det att när hunden är hon henne är han som en i flocken. Men när hunden är hemma så är han allt man inte ska vara. Hon säger det lite snyggt att han är skitzofren. *hurg* Jag tror det att hunden har fått ett ledarskap över sig och det är för mycket för honom så han blir ur balans. 
Han vakntar maten, matbordet, morrar åt folk som han tidigare varit glad och hälsat på, ja han gör mycket. Men inget av detta gör han när han är hos Vivi. 

Men då har hon sånt otroligt förtroende för mig att hon vill att jag utvärderar denna hund i en vecka och se vad han går för. Vad de är för hund. 

Jag tror att den här familjen som han bor hos just nu inte har samma kemi. Ibland funkar hundar och individer inte med varandra och då måste man se en annan utväg. 

Men ja kommer uppdarea så får ni höra hur det går. Det ska bli intresant. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback