Jag måste få erkänna...

...att ja har fått en helt annan uppfatting om DiLeva. *erkänner* Ja tyckte inte att han sjöng så värst bra förut men nu. Han är faktiskt duktig.

Det började för nån månad sedan när mormor ser en annons om att han ska komma och spela i Övik (min mormor är helt såld på denna karl). MEN de va ju som så att ingen av hennes vänner ville gå så då ställde jag, Jenny och Jens upp så klart.
Så i Onsdags var det te å stapla sig ner till Nola för att se denna herre som ja inte lyssnat på värst mycket på men har va som sagt mycket duktig på att sjunga.
På lunchen under onsdagen träffar jag en av mormors vännina på stan och hon skvallrar för mig att DiLeva sitter och fikar nere i Gallerian. Jag går, med stort mod i kroppen, raka vägen ner till Gallerian för att se honom. När jag står där inser jag vad jag MÅSTE göra. Jag måste fixa en autograf åt mormor. Så jag stör honom på hans fikarast och ber lite sött om en autograf till en Majvor och han skriver glatt på papperet "Kram Majvor DiLeva" Å så en massa hjärtan och blommor. Snacka om att hon blev glad över den när hon fick den innan konserten. Vad gör man inte för älskade mormor.  : D

Ja annars då. Hostar som bara den. Har börjar jobba men ångrar det lite nu och då när jag får mina käääääära hostattacker. Men de är så lite folk på jobbet och ja behöver pengarna.

Nu på lördag är det MIN MIN MIN dag. Och då ska jag bara ta de lungt. *skönt* Blir fest på kvällen med mina kära.

Mor och Far är borta över helgen. Är nere i Prag med ett maffit gäng 16 st. Hoppas dom får det bra där nere och att dom klarar sig utan mig och Orka ett tag, för de kan ju vara lite kämpigt ibland.  ; )

Ne nu ska jag te å ta hand om huset å gå ut me jycken. Ses innan helgen igen hoppas jag.  Sov gott!!!

Kommentarer
Postat av: Milla

visste väl att du hade nåt innanför pannbenet, klart dielva e bra;). Hoppas DIN dag e bäst gumsan! länkar te dig på våran hemsida nu:).. puss å kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback